Pochutnej si se STOBem 32

Pochutnej si se STOBem 32

Jídlo jako droga. Jak se jí zbavit - Při hubnutí si nemusíte odpírat ani sladké - Jak zařadit ryby do jídelníčku dětí - Proč děti neradi ryby

Vážení přátelé a přítelkyně, nezadržitelně se blíží další Den zdraví, letos se bude konat 22. října a opět na místě, jež příznivci STOBu, hubnutí a zdravého životního stylu důvěrně znají – v základní škole Rakovského v pražských Modřanech. Předpokládáme, že se s mnohými z vás při této již tradiční a velice příjemné příležitosti osobně setkáme a moc se na vás těšíme. Jsme totiž přesvědčeni, že...

čtenáři časopisu Pochutnej si se STOBem nejsou jen teoretici, kteří – pohodlně rozloženi v lenoškách či manažerských křeslech u počítače a s laskominou na dosah – hltají s neutuchajícím zájmem dění na poli snah o snižování hmotnosti, respektive udržování hmotnosti již snížené, mají v malíku všechny lety ověřené pravdy o hubnutí a vychrlí na vás energetické hodnoty veškerých potravin, na které si vzpomenete, kdybyste je vzbudili o půlnoci. Takoví lidé, třebaže vyzbrojeni nadprůměrnými vědomostmi, příliš velkou šanci na splnění svého snu o lepé postavě opravdu nemají. A takové lidi také na Dni zdraví ani na dalších akcích, na nichž se podílí STOB, s největší pravděpodobností neuvidíte. To ovšem, jak jsme již naznačili, určitě neplatí o čtenářích našeho časopisu. Ti vědí, že pouze vědět nestačí, ale že se těmito vědomostmi musí člověk také řídit. A také je jim jasné, že Den zdraví je sice záležitost úžasná, o tom není nejmenšího sporu (co všechno vás na něm čeká, se dočtete na dalších stránkách), ale že pouhá jednorázová účast na něm nic neřeší, třebaže by se na všech cvičebních blocích cvičilo do roztrhání těla. Důležité je stanovit si postupné cíle – raději malé než velké – a i přes možná občasná zbloudění či zaškobrtnutí na cestě k nim vytrvat. A k tomu přejeme našim čtenářům hodně sil a motivace, kterou jim – jak doufáme – dodává náš časopis a jistě k ní přispěje i Den zdraví. Redakce

Výběr z obsahu časopisu

Jídlo jako droga – pomůže hromadná terapie
Nejdřív pohyb, pak terapie v kroužku
Hubnutí hrou
Lepší pozdě než vůbec

Kurzy STOBu s různou pohybovou aktivitou a cvičením

Co vás čeká na Dni zdraví
Které pohybové aktivity vyzkoušíte na Dni zdraví?
Indoor rowing – skvělé cvičení
Hubněte s K2HIKING indoor walking
Expresky
Proč cvičit se sporttesterem
Klokaní boty – Kangoo Jumps
MFK nabízí komplexní řešení
Každý krok se počítá
Při hubnutí je třeba si pochutnat
Pekárenská terminologie
Hi-maize® rezistentní škrob - přírodní a unikátní forma vlákniny
Praktické použití Hi-maize®
Mňamky k televizi, svačiny na výlet apod.
Biltong jako zdravé mlsání
Krabičkové diety
Při hubnutí si nemusíte odpírat ani sladké
Specialista na zdravé hubnutí dietplus®
Výrobky firmy NutraBona
Další pomůcky usnadňující hubnutí
Na závěr milé sdělení
Odborné služby

Naučme děti, jak žít zdravě

A co takhle lososa aneb Jak zařadit ryby do jdelníčku dětí?
Neofobie – strach z nového
Pomozte dítěti naučit se mít rádo novou potravinu
Chce to trpělivost!
Proč děti nerady ryby?
Jak podpořit konzumaci ryb našich dětí?
Což takhle dát si lososa?
Kde koupit kvalitní rybu?

Snídaně s Madetou

Rozběhni se krok za krokem se STOBem
Kultura těla i ducha
Sraz u stánku STOBu
Co vás čeká ve stánku STOBu?

Křížovka o ceny

Recepty
Dezertní lodička
Tvarohový koláč
Kapr dušený s pórkem a sladkou kukuřicí s vařeným bramborem
Pečený losos, brambory, zeleninový salát s jogurtem

pdf logo

Přečíst v PDF


Nemáte oprávnění ke komentování!

Komentování je přístupné registrovaným členům eListingKLUBU - Zaregistrujte se prosím

Originální bonboniéry - Jedinečný dárek

szpitalnych ośrodków leczenia zdrowia psychicznego http://kupicpigulki.pl/maxigra/ waga strata pigułki, które działają szybko

Přihlásit / Registrovat